3 mars 2006

TGIF

Valde att stanna hemma i kväll medanKarro gick ut med jobbet. TRäönkte ta det lugnt. Kanske kolla tvöseroier och bara vila. Men.. sen jag kom hem har jag suttit vid datormn och lyssnat på musik och druckit folköl. YThongs rarely turn out as planned.

Well well. i moeeon ska jag upp tididgt. Dvs.. jag ska hämta kompisar viod 1130 och hänga på o köpa bil till som. Sen ska jag JOBBA. Psyco. Men jag har så mycket att göra att jag mpste jobba undan en del så att nästa vecka inte blir för jobbig. Sen på kvällen ere 25-pårsfest.De ska bli skitkul! Vi har bösta +resenten!

Sen ere söndag. Och sen mpndag.. Vad säger man.. Time Flies...

3 kommentarer:

Matt sa...

Jag kan inte bli full på folköl hur många jag än dricker. Det är lite trist.

Skrubbaluttan sa...

Jag drack kanske... 6 folk öl och två starköl i lördags. Underbar mysfylla!

Frida sa...

Hej Vännen! Du e underbar. Pussar i bussar.