8 mars 2006

Från 100-0 på ett par timmar

09:40
Jag försov mig monumentalt i dag igen och kom hit 09:20. Misstänkte att det skulle hända eftersom jag klarade både i måndags och i går, det var liksom för bra för att vara sant. Börjar ju 08:00 och fick en artig pekpinne förra veckan ocm att det är viktigt att jag kommer i tid. Eeek!

Jaja.. Ska göra dagen till något bra ändå.

Till att börja med ska jag vara glad och stolt för i går rökte jag inte ett endaste bloss på hela dagen! Inte ett enda! Nu är jag fan starkt på gång att sluta känner jag. Kanske kommer ta en cig nån dag här, speciellt kanske till helgen om man råkar dricka "en" öl, men kanske inte? Vem vet, det visar sig. oavsett så är jag ganska säker på att jag kommer vara rökfri inom 1-2 veckor. Yiiihaaa! Good times are coming!

Är oxå glad för Karro har städat hemma, det var ju kaos efter målningen förra helgen, kaos utan dess like så det har bara varit ångest att komma hem men nu är det mys igen! Hon e tamijfan den bästa roomisen på planeten.
_____________________________________
15:39
Urr… har tappat livslusten. Om jag bara fick ta en endaste liten cigarett så skulle jag nog bli lycklig igen :( Känns som om jag har flera dagar kvar att jkobba tills jag får gå hem o powerdeppa ordentligt. Skrutt. Vill röka. Nu. Bäst jag tar ett kaneltuggummi.

1 kommentar:

Matt sa...

Men det bästa är att när du kommer hem kommer du inte kunna deppa för då är det så snyggt hemma så du blir glad.