28 mars 2006

My Rock n Roll Lifestyle

Oh boi, time sure flies. Can we stop it? Nope. Så det är bara att försöka hinna med å det är inte alltid det lättaste.

Just nu kan man säga att det är "Hillaz-veckor". Nu i helgen var vi på turné med Silly Season och Corrosive Sweden, dvs vi var uppe i Hudiksvall och spelade i lördags. Det gick la ok men framförallt var det tjockt kul att träffa de andra banden igen. Det är andra gången vi spelar i hop nu och vi har en gång kvar. Riktig rockstar-status höll vi oxå genom att festa högljutt på krogen tills vi blev utslängda och sen fortsätta festen på vårt hotellrum. Mera sånt. Sjukt kul!

På söndagsmorronen vaknade man som Expressenkändis. Ångest. Frågar mig VARFÖR jag ställde upp och kommer genast på att jag ju faktiskt fick en gratis flygresa till Göteborg som möjliggjorde en av de roligaste helgerna på mycket länge, så, it was all worth it! Och dessutom, vem bryr sig, det var ju ändå en ganska skojig artikel även om jag ser utvecklingsstörd ut på bilden. Bara för det vill jag posta en bild där jag INTE ser utvecklingsstörd ut.
Image hosting by Photobucket


Hehe, some of you might beg to differ :P

Så, rockstar. Byggde på det konceptet ytterligare genom att förverkliga en dröm och köpa en ny gitarr i onsdags. Den e så fin att jag blir tårögd när jag ser den! En Epiphone SG, vinröd-ish, mattlackerad, alldeles len att dra kinden mot! Kolla bara!
Image hosting by Photobucket
Hillaz-highen fortsätter i veckan, Onsdag (29/3) på Fight Club Heoroes på Riddarkällaren och på torsdag 30/3) är det dags för min klubb på Anchor igen och denna gång gästar vi och spelar med Bloody April och Monkey Radar, vilken jävla line-up säger jag! Får inte glömma att ta ut några komptimmar på fredagmorron så man kan öla lite med grabbarna. Vem vill missa det!?

Så som ni ser, Good Times Are Coming!
Vem bryr sig då om för lite sömn, ett blödande nagelband och vårdepressioner? =D

I morse brände jag en ny skiva till bilen. Vaknade med ett onaturligt behov av att få höra Full Clip med Gang Starr. What happened to my Pearl Jam days? When did this Rockster become a Hip Hop Ho?
Image hosting by Photobucket



Dagens Citat: "I'd rather die on my feet than live on my knees"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så mycket Rockstar det går att vara vännen!

Skrubbaluttan sa...

Jo. I WORK GOD DAMN HARD for it oxå!

Anonym sa...

Alltså...Vad e det för expressen grej...jag vill veta NU!
hhihi. Hur mår fröknarna annars?
Puss i stora lass

Matt sa...

Ja. Man är allt lite avundsjuk på ditt Rockstar-liv. Men jag hade tänkt få en liten dos av det och av dig på onsdag ;)

Skrubbaluttan sa...

Jag kommer inte i små doser, bara så att du vet.
jag är överallt!

Jens sa...

Now tickets to concerts and drinking at clubs,
Sometimes for music that you haven't even heard of.
And how much did you pay for your rock'n'roll t-shirt
That proves you were there,
That you heard of them first?

How do you afford your rock'n'roll lifestyle?
How do you afford your rock'n'roll lifestyle?
How do you afford your rock'n'roll lifestyle?
Ah, tell me.