29 mars 2006

I'm gonna be OK

I går var jag övernaturligt pepp! hade bara sovit 2 timmar men var helt hysteriskt glad hela dagen och fnissade åt precis allting. Det var underbart. Det resulterade bla i en bildserie på hur jag skulle se ut om jag hostade olika program på TV. Postade så klart alltihopa på forumet men nu känner jag att jag behöver muntra upp mig igen, dvs titta på mig själv när jag gör knäppa saker och dela med mig till andra :P

Så, vi börjar med originalet, ursprunget. Karro hade vart o shoppat och kom hem med bla en mössa och ett par solbrillor som jag satte på mig åsså fotade vi det. The rest is history one might say.

Om jag hade ett program på MTV så kanske jag skulle se ut så här.

Image hosting by Photobucket


Sen blev det barnprogram
Image hosting by Photobucket

Och nästa program: Mitt i Naturen med Ankan - "Oj! Ett gäng krill!" (läses på skånska)
Image hosting by Photobucket


Sen kanske det är fredagkväll o familjen sitter hemma och kollar på Så Ska Det Låta. Vem sitter som musikant?
Image hosting by Photobucket

På söndagsmorronen är det Morronbön med Ankan
Image hosting by Photobucket

Och slutligen, på bästa sändningstid; MAT! med Ankan - Säg KOLJA!
Image hosting by Photobucket


Ja... Vad man kan hitta på när man är trött :)

I natt har jag sovit hela natten fast dåligt. Kan vara nikotinplåstrena som gör det, men i dag är jag inte ett dugg pepp, i stället depp och whiny och trött och lite vresig. men jag hoppas att kunna skrika av mig en del frustration på spelningen i kväll.

NÅT att se fram emot i alla fall! Tills dess ska jag försöka få en kram av alla jag ser. börjar med några kollegor.

Dagens låt: Brother Ali - Forest Whitaker
Kopplat citat: "I'm gonna be alright you don't have to be my friend tonight, I'm gonna be OK, you would probably bore me anyway"

3 kommentarer:

Matt sa...

Du är så söt!

Anonym sa...

ohhh, jag vet vilken låt det är och me loves it!

"god damn that boy can sing"

Frida sa...

Dina bilder.. haha.. jag har skrattat i en halvtimme i sträck. Hahahaha :)Puss!