13 mars 2006

BAMBA!!!!

Göteborg. De e la gött!

Jag o Karro var där i helgen och hälsade på kompisar och det har varit för bra för att vara sant.

Har druckit onödiga mängder öl, blivit käppfull, skuttat rakt in i en glasvägg och slagit mig blå, tänk tecknad film där en figur springer genom en vägg och lämnar ett figurhål efter sig. Mina knän är helt blåa och mitt huvud är liksom... ömt.

Har oxå skrattat jättemycket, fått kramar och maratonmys, dansat så mycket att jag har träningsvärk, ätit för lite vettig mat och sovit för lite, ätit snö, bowlat, varit galen, varit glad... ja...
Skulle kunna tänka mig att ha det så mysigt och roligt varje helg, men nu ska man leva det vanliga livet igen. Städa, jobba, gå upp tidigt, ta ansvar, vara vuxen... Blä.

Topp-citat från helgen:

Tjej som inte ville att jag skulle smaka på hennes cigarett: -Nej, jag vill inte ha herpes
O_o
Karro, till en snygg kille: -Jag har steppat hela mitt liv!!!

5 kommentarer:

Matt sa...

Gåupptilljobbetjobbajobbaätalunch,
samma sak händer i morgon.
Jobbaåkatrickhemåsättasejåglo.
De e inget liv de e slaveri.

Skrubbaluttan sa...

Så fortsätt å fortsätt o va dig själv, fortsätt o fortsätt å va rebell....

Å.. i kväll ska jag se thåström! Whoooo!

Matt sa...

Ja rätt avis är man...

Anonym sa...

Jag vill se en liknande blogg efter första maj om Polen!

Anonym sa...

Bästa helgen på länge!