29 augusti 2006

Oh please let me sleep it's christmastime

Är hemma sjuk. Vet inte vad det är för fel på mig. Har ont i huvudet och är jättetrött och hängig och svag och matt hela tiden och inga tabletter vill hjälpa mig känns det som. Försökte kolla på tv förut för att fördriva tiden men jag somnar bara så nu måste jag sitta här och ha det obekvämt i stället.

Förra helgen var det BF-camping ute på Värmdö. Det var så jävla lyckat att jag saknar ord. Fantastiska människor, fantastiskt väder, långa badmaraton, massor av öl, massa gitarr & sång. Bästa helgen på hela sommaren skulle jag nog vilja säga. Det tillfredställde framförallt en stor del av Roskilde-abstinensen jag hade.
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting


Nu är sommaren typ slut och det känns förjävligt. Campingen var liksom sista skriket på nåt sätt. Nu kanske det inte blir bada förrän i Goa i vinter :( JAG VILL BADA!

I helgen som gick var jag ute i Södertälje av alla ställen för att fira en kompis som fyllde 30. fest till halv 7 på morronen... Är för gammal för sånt =) Men sjukt kul hade jag i alla fall. Även om en del inslag av kvällen var något förvirrande.... Men det reder sig nog....

Så.. nu är det la bara att pigga på sig och ladda inför hösten. Som redan är här... Typ. Hur giuck det så här fort?!?!?

Veckans låt: Nick Lachey - What's Left of Me

Watched my life pass me by in the rearview mirror
Pictures frozen in time are becoming clearer
I don't wanna waste another day stuck in the shadow of my mistakes



4 kommentarer:

carmen sa...

åh, NICK! <3

Skrubbaluttan sa...

Yep! Nickaloo!

Anonym sa...

Hej tjejen! ja visst bor jag i Hagis nu.. Så typiskt när du är i Slöddertälje o festar.. *s*

Skönt att slippa den jävla stan... =)

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram

Seabaz sa...

ÄH!

Vi får se fram emot de träffar som komma skall! We rock!