2 augusti 2006

Slack as Folk

Så mycket slappande det varit på senaste. Jag o Karro har legat ändlösa timmar på varsin puff framför datorn i köket. Vi har nu sett färdigt US-versionen av serien Queer as Folk, som lämnat ett stort tomrum. Vilken jävla serie. Helt fantastisk. Vill bara se om den igen. Och igen. Och igen. Men nu finns inget mer. Så för att fylla tomrummet någorlunda har vi kollat i kapp lite Medium och CSI. Inte helt dumt det heller iofs.. men det är inte QaF direkt :( Tur att vi har halva den brittiska versionen kvar i alla fall.. det är alltid nåt.
Photobucket - Video and Image Hosting

I helgen har vi så klart hälsat på lilla Viggo. Han e så liten och fin! Får nästan plats i Wiktors hand!
Photobucket - Video and Image Hosting
Har fått hålla i han oxå, det är inte ofta man får träffa helt nybakade bebisar. De är så vansinnigt små! Denna var oxå hemskt tyst och snäll när vi var där. Hoppas det håller i sig, för Lisa & Wiktors skull. Nu verkar han bara vilja äta och sova =D. Som jag!

I söndags var jag o Karro på Dropkick Murphys på Berns. Det var jäkligt kul. Drack så klart en massa öl, även på vägen dit...
Photobucket - Video and Image Hosting
Vi stod längst fram o röjde som faan. Måste gjort av med minst 10 kg och minst 100 vuxenpoäng. Så jävla roligt!

Man blev dock lite.. mörbultad. man fick kämpa rejält för att hålla sig stående så jag har enorm träningsvärk i hela kroppen, speciellt i rygg- , mag- och sidmusklerna. Crazy! Mina vita jympaskor som jag hade på mig är vidrigt smutsiga och lite lagom trasiga och jag har fina blåmärken över hela benet =D
Photobucket - Video and Image Hosting
Det kostar att röja =D
Väl spenderade blåmärken säger jag!

Dagens låt: Dropkick Murphys - Good rats

Come on all you Good Rats, we'll send you to heaven
You'll find the Pearly Gates in the froth and the foam
Cause in these vats you've made quite a creation
A potion that turned the Guinness to gold!

8 kommentarer:

Seabaz sa...

Meh va söööta ni var då!

Stop it!

Matt sa...

Men kunde ni nå upp att se upp på scen?

Skrubbaluttan sa...

Se å se =D Var inte helt nykter helelr. Men det var som jag ville. Var besviken efter Flogging Molly i vintras frö att jag inte röjde och drack öl! Nu var det studsa och röj som gällde!

Matt sa...

Fan vad härligt. Jag kände mig också lite gammal när jag stod längst bak på Flogging.

Skrubbaluttan sa...

Ja.. Dropkicks var ... underbart!

Anonym sa...

vet dom inte att Guiness ÄR guld?

carmen sa...

tror du man kan få låna bebisen och de två bejbsen och ha som sina egna, ibland iaf?

Skrubbaluttan sa...

=D vi får ta ett sammanträde ang det!