15 augusti 2006

I've got the hummus

Den här dagen känns helt menlös. För jag har vart deppig hela dagen. Sommaren är snart slut, jag är inne på femte arbetsveckan sen semestern tog slut. Vad faan är det frågan om? Det regnar och är ruskigt ute. Jag hade nog inte brytt mig om det om det hade varit juni. Men nu.. i slutet av augusti när allt ändå är på väg att ta slut.... Suck.

Jag kan åtminstone vara stolt över att jag varje dag sen semestern kommit i god tid till jobbet och jobbat över nästan varje dag och varit sjukligt nästan obehagligt effektiv under tiden jag vart där. Så ingen har kunnat gnälla och prata bakom ryggen att jag bara kommer förs sent o bara surfar hela dagarna. In their faces, jag kan göra båda! Jag är ung och har simultanförmåga! SCHDISH!

Är oxå jättejätteglad för att jag o Karro bokat och betalt handpenningen på en resa till Goa i vinter. Det kommer bli helt underbart. Vi åker 26/12 och kommer hen 10/1. 2 veckor sol och bad och öl. Det vill jag ha. Gärna nu.. Men den som väntar på nåt gott...

Denna vecka jobbar jag bara mån-ons. Dvs bara en dag kvar för sen torsdag till söndag så är det.... brace yourselves and behold: BF-läger! Vi ska ut o tälta =) 13 pers från buffyforum.se ska ut o dricka öl och svina i 4 dagar. Kommer bli bäst! Jag skiter i om det regnar då för det är kul ändå. Och det ska bli kul som faan att träffa de där galna människorna igen, det var för länge sen. Men jag sörjer mycket för några av dem som inte kommer komma. Men... vad göra?

Ytterligare en ljuspunkt finns det i livet faktiskt, och det är så klart lilla Viggo. Han är så jättejättefin! Kan titta på honom i evigheter känns det som!

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Älskar den här bilden på Lisa & Viggo
Photobucket - Video and Image Hosting

Åh! Finaste bebisen och finaste mamman. Fan. Måste träffa dem oftare. Vad håller jag på med?!?! O_O


Dagens citat:
During the Depression, my depression...uh, I was depressed there
Angel


Serendipidy's Last.fm Weekly Artists Chart

7 kommentarer:

Matt sa...

OMG vad söt.

Skrubbaluttan sa...

Ja =) helt galet!

carmen sa...

jag häger vid datorn. during my depression... i'm depressed here...

Skrubbaluttan sa...

:( vi måste få slut på det här deppandet snart!

Anonym sa...

Sluta deppa börja steppa!!
Eller som du en gång sa på fyllan på 22:
- Jag skulle så gärna vilja lära mig steppa, vill du lära mig Karro?

Anonym sa...

enough about the babies

Skrubbaluttan sa...

but babies are good