6 september 2006

Crave the heat

Kom precis hem från ett fantastiskt rep. Vi har varit ruggigt bra de senaste repen. Nån gång för nån månad sen eller nåt nådde vi rock-bottom repmässigt och ett tag kändes hela livet förjävligt bara för att de inte var kul att repa. Jag fick inte min terapi två ggr i veckan. Några timmars verklighetsflykt och bara..... skrika o svettas och leva.

Men nu verkar det som om att det har vänt. Det är roligt igen, jag ser fram emot nästa rep.
I dag åkte jag till lokalen nån timma innan de andra och satt och spelade gitarr för mig själv. Det har jag inte gjort sen.... ja.. det förrförra bandet nån gång för 5 år sen. Det resulterade i en ny låt! Länge sen jag skrev en låt så faktiskt. De e typ bara Loonley som jag skrivit de senaste åren, resten har Roger & Rickard gjort.
Vi har skrivit tre nya låtar bara den senaste veckan typ. Riktigt bra är de oxå. Kickar rumpa på hög nivå =)

Så.... Ja... Back to vardag. Liv på söndag kl 14 igen. Längtar.

3 kommentarer:

Matt sa...

Jag vill också vara rockstar!

Skrubbaluttan sa...

ja me!

Frida sa...

Tack för länken baby. Kul att se dig i förra veckan. Längtar tills ni kommer hit. kramkram.