27 februari 2006

Smile Time

Måndag, det skulle ju kunna suga monumentalt. Om man lät det vill säga, men jag ska inte göra det. Första dagen på jobbet i dag efter en sjuk vecka hemma, men kolla va mycke kul som hänt!
  • Hade ju klubben i torsdags och det gick sjukt bra! Banden var jättenöjda, jag var jättenöjd med banden, "min" arrangör var jättenöjd med mig jobb OCH han ville att "mitt" band ska spela igen snart, så nästa månad blir det Hillaz! Whoo!
  • I fredags började projekt Roomservice hemma hos mig.
    Fick bästa födelsedagspresenten sist, färg och en helg med kompisarnas hjälp att måla om i mitt sov/vardagsrum! JÄJ! Har haft storslagna planer på att "Roomservica" min lägenhet i flera år nu men har varit alldeles för oföretagsam, men nu fick jag det betalt OCH hjälp att måla! Whoohooo!
    Det blev jättefint! 3 väggar i en varm stengrå färg och sen en fondvägg (fönsterväggen) i vinrött. Och så nya gardinstänger och gardiner. Det blev verkligen så vansinnigt fint! Vilken present!
  • I går, vad ska man säga, OS-Guld i hockey :D Det går ju inte att vara annat än glad! Vilken match!
  • Och den här måndagen fick jag inleda med Placebos - "Nancy Boy" på högsta volym I bilen. Vem bryr sig om trafiken då liksom!

5 kommentarer:

carmen sa...

jag trodde du var glad för du fick se mina bröst, men nänä... :P

Skrubbaluttan sa...

carre baby, dina bröst gör mig mer än bara lite glad.

Matt sa...

Hej!
Jag ska definitivt se "Hillaz" live nästa gång ni spelar.

Jens sa...

Jag vill också se Hillaz, straight mother fucking killaz, live.

Skrubbaluttan sa...

:) Vi kommer snart till en stad nära "dig"... i hope. Rockazz gangstahz in DA HOUSE!