20 februari 2006

Min Blog-oskuld

Ja visst sörru, jag håller på att ta över internet, då måste man ju även ha en blog. Måste ju ha fler ställen att vara full på.
Det tog mig 30 minuter och en cig för att bestämma mig för vad den skulle heta... I suck... I can never decide.

Just nu e jag hemma. Sjuk. Hängig och uttråkad. Men i dag fick jag en installationsskiva så jag kanske kan få i gång filmvisning på min dator igen. Happy happy happy! (Peppar peppar). Om det bara inte tog 362 år att flytta över allt jag ska spara till en extern hårddisk så skulle jag dansa dansen nu!

Annars då.... alkoholiserade mig i helgen som vanligt, skickade dumma sms och gjorde dumma saker, som vanligt. Borde ha alkolås på mobilen. Och datorn. Men vad gör man, jag är ju en sån brilliant människa så jag antar att folket bara blir glada att höra av mig. Ofta...