23 februari 2006

Happy Meal!

I dag har jag bestämt mig för att vara glad! Ja, jag är fortfarande hemma från jobbet och är hängig och har inte sovit i natt heller och kroppen känns som... kvarnad, men struntsamma, jag ska vara glad i dag! Detta SKA bli en bra dag!

Jag får börja med att träffa två fantastiska människor och äta lunch med, sen kanske jag är så duktig att jag går hem där i från, vem vet! dagen är ett oskrivet blad. Heh..

I kväll är det sedan dax för min första kväll som klubbarrangör. Har fixat två asbra band och jag tror det kommer bli mycket bra, jag kommer inte behöva göra så mycket egentligen, bara sitta och övervaka. Sitta, det blir bra, jag är väldigt trött nämligen men det är ju inget att deppa i hop för!

Har inte rökt sen jag tog 3 bloss i måndagskväll vid 21:30! Om jag låter bli att dricka öl i kväll så borde jag även klara denna dag helt utan. Men, om jag råkar ta en cig så gör det inget, det är inte hela världen, inget att deppa o hop för! Bara att fortsätta kämpa!

Så, ska snyta mig, nysa lite, ta ett par huvudvärkstabletter och ladda upp för dagen. Ska lyxa till det på väg till lunchen och köpa en kaffe på 7-11, de har ändå det allra godaste kaffet! :P

Livet, det blir vad man gör det till! Och det ska faanimig bli BRA!

1 kommentar:

Skrubbaluttan sa...

Kalle, du ÄR bäst! Var har du varit hela mitt liv?