21 februari 2006

Dröm - Verkliget

I dag är en sån där dag när man tror att man behöver ett extra skelett för att hålla sig upprätt.
Jag är hemma från jobbet för att vila och sova ut och bli kvitt förkylningen. Men i går kom jag på den brillianta idén att sluta röka i dag, så jag satte på ett nikotinplåster innan jag gick o la mig. Då kom så klart de legendariska drömmarna. Vaknade med skräck och skrik i halsen vid 4 i morse och siomnade om nån timma senare, sen samma veva igen vid halv 10. Så.. det blev inte så mycket sömn.. men men..

Jag har i alla fall kunnat kolla på Nip Tuck i dag! Äntligen! Hade ju fått en installationsskiva skickad till mig, men när jag skulel sätta i gång så hittade jag att jag ju hade en redan, från Dell.. OMG. Gud vad jag skämdes! Fy på Ankan...

Men, det fungerade i alla fall! Fick ca 1½ timmas telefonsupport som löste alla problem som dök upp, vissa människor är bara för goa, man måste älska dem lixom :)

Så nu, nu äntligen, efter 3-4 månaders avhållsamhet har jag äntligen kunnat se videoklipp igen!

Livet = underbart!

(Förutom att jag är gravt röksugen.. men jag håller mig.. än så länge...)

Inga kommentarer: