13 oktober 2008

Sweet Dreams...

I natt drömde jag att jag gick i skolan och var sen till mattelektionen. Men så kom jag på att jag ju inte skulle ha matte förrän senare så jag tog det lugnt och gick till engelskan i stället. Då kom jag på att jag inte skulle ha engelska utan matte. Men att mina nycklar till skåpet låg i en låda på i klassrummet där det var spanska. Så jag sprang dit o hämta nyckeln lite diskret och sen hämtade jag matteböckerna.. Ja.. Jaa du...

Senare i morse drömde jag att jag var kidnappad av en Terminator. En sån "I'll be back". Det var skitläskigt. Jag försökte rymma, lite som i Clintan filmen.. uhm... Flykten från Alcatraz. Jag gick i gångar och jobbade på att hitta vägar ut. Sen plötsligt skulle Terminatorn ha med mig på en fest så jag fick typ en fin klänning...

Jadu...

I övrigt drömmer jag just nu våta drömmar om att äga den här:


Visst, den e bara 37 tum, men röd och fantastiskt vacker!

OM jag inte får den kan jag tänka mig att bli tröstad av antingen Jensen Ackles eller Scott Weiland. Eller varför inte vara lite wild och ta båda samtidigt?



Ah... I'll be in my bunk...


Tidens Melodi: Whiskeytown - Theme for a Trucker

so you're a trucker
hard driver
mr king of the road
feelin' lonely
drinkin' coffee
she was all he'd ever known
drove a lot today
was it yesterday?
it's just a memory you know
you can't dilute it
or see to it
roll through it
head home.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, va härligt! Nu har jag något att läsa om kvällarna igen:P

Skrubbaluttan sa...

:D Glad att nån läser skiten!

Fam. Ritzén Norman sa...

Såå klart! Jag läser varje inlägg!!

Puss gumman.
/F

Anonym sa...

jag skulle hellre drömma om en summer glau-terminator än en jensen eller en tv-apparat.

Skrubbaluttan sa...

JO men de va inte Summer. Det var en jätteläskig :( SNyft!