18 oktober 2008

I have a dream.... I might wanna talk about it

I går var vi ute med jobbet. Åt tapas, drack Sangria och sen drack alldeles för många drinkar och kom hem alldeles för sent. Eller.. det var väl lagom, fick ju sova läääänge i dag.

Man vet dock att det är dags att gå upp och sluta sova när man drömmer följande:

* Roger hade bytt ut mitt handfat i badrummet mot ett ninja turtles samlarhandfat. Det var oranget och bulligt och litet och typ sportigt. Allt som normalt är krom var i röd plast

* Det var fest hos mig tror jag. massa kompisar, min morfar var där oxå, han satt i en fåtölj och lagade nåt... I alla fall, pudelns kä'rna i den här drömmen var inte morfar utan jag. Jag hade köpt ett köpt boxertrosor som var för stora. Åtgärd: äta upp det tyg som inte behövs... Så jag satt i en kompis knä under festen och bet av bitar av trosorna och svalde.

WTF....

Inga kommentarer: