14 februari 2007

Tvätta Med Mig

I dag är det sån där kärleksdag för alla som är par med varandra och som lever för kommersen =)

Jag passar på att fira att jag är lyckligt singel genom att sitta hemma. Kommer att äta mikromat, rädisor, kokostoppar... pendla mellan soffan där det vankas Gilmore Girls och datorn där det finns en massa skoj att göra.

När man är singel kan man göra massor som man inte gör när man är par.

Exempel:
*Åka till Goa med sin bästa kompis och flirta vilt med varenda engelskman man ser.
*Gå på efterfest med gulliga killar
*Festa varenda fredag o lördag
*Följa hur många TV-serier som helst
*Gå i plyshbyxor jämt hemma
*Ha en extrem foto-session med sin bästis i tvättstugan och lägga upp den på Internet.....
Tvätta Med Mig

Klicka på bilden....


Dagens Låtjävel: Magnetic Fields - I Wish I Had an Evil Twin
I wish I had an evil twin
running ’round doing people in
I wish I had a very bad
and evil twin to do my will
to cull and conquer, cut and kill
just like I would
if I weren’t good

and if I knew where to begin




7 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är ändå bättre och ha någon tycker jag..
Ni och tvättmaskiner alltså..

Skrubbaluttan sa...

Meh! Dda inte min singelglödje nu!

Rombat sa...

Tvättmaskinen. Kvinnan bästa vän. Det har jag sett i Scrubs!

carmen sa...

JAG älskar dig!

och nu har jag kommenterat era tvättbilder, kul va! puss

"Dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger" sa...

Vi e för underbara du å jag=)

Crashdummie sa...

Helt underbara bilder! IRLG som orsakade att jag nästan föll från stolen.

Anonym sa...

Haha, faaan, va ni är sjukt roliga!!! Lav joo gumman!!

Kram Kram Lee