4 juli 2006

I make no mistakes - I do research

Mitten av semestervecka 2/3. Det går fort. Men ändå helt ok. Inge Roskilde i år. Det gör mig ledsen. Jätteledsen.

Men substitutet blev en vecka i Västervik och som tur är så finns där den bästa sjön man kan doppa sig i. Nånsin.
Photobucket - Video and Image Hosting

Det var midsommar och det är ju trevligt förstås.
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

Gjorde av med massa pengar, såg en massa fotboll. Fotboll.... Jag har gett upp på den där skiten nu. Bara skrutt kvar i finalerna. Portugal är väl de man får heja på nu... Suck. Roligare att spela själv these days.
Det fick jag göra i fredags då grabbarna hade födelsedagsgrillning/picnic/fotboll. Räddade en massa mål, Gjorde min första .. Första gången jag vågade slänga mig på marken för att rädda bollen. Var mycket stolt. Spela full är nog nyckeln till framgång! =D Det var förövrigt en MYCKET trevlig fest. Ett fylleslag, fast bara på trevliga sätt.

Nu har jag min andra vecka semester på hemmaplan. Åker o badar, vilar, kollar film, tar en random öl. Rätt så gött må jag säga. På fredag bär det av till Gotland en vecka. Det ska bli fantastiskt. Karro e redan där och vi har ju inte setts på snart två veckor =D länge för att va oss. Sk abli bäst att träffa henne igen.

Sen är det back to work. Back to the 9-5. Men jag har iaf två saker till att se fram emot, 30-års fest i Alingsås som ev. kombineras med besök i Göteborg och sen en långhelg på Blidö i augusti med en massa galna människor. Good times are coming.

Dagens låt: Geoffrey Oryema - Makambo

Dagens citat: "That's what's so good about being young, you don't make mistakes, only research"




Serendipidy's Last.fm Weekly Artists Chart

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej söt!

Hoppas att du har det hääääääärligt. saknar dig. puss.

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»