15 juni 2006

Kom hit semestern, jag vill prata med dig!

Hur kan det hända så satans mycket på bara en vecka? sjukt....
Förra veckan var det fint besök från runt om i landet. Två goa killar som bodde hos oss med anledning av Carres student och Hillaz spelningen i torsdags (vill jag tro i alla fall..)

Så en hel del festande och så.. Dvs.. En ... vanlig vecka? Öh...

I torsdags kom skatteåterbäringen. Jag började nästan gråta av lycka. PRISA GUD skrek jag... och såg ut så här:
Photobucket - Video and Image Hosting
Utan de pengarna hade jag inte ens kunnat äta resten av månaden tror jag.

Spelningen gick bra, klubben verkar uppskattad och banden verkar nöjda. Jag var nöjd och festade loss som vanligt (hade ju råd!). Tack gode gud att jag var ledig på fredagen!


I fredags tog Carre studenten. det roligaste med det var så klart att jag hade turen att få hänga med "barnen" på studentflaket. Det var helt sjukt. Sjukt sjukt sjukt men vansinnigt roligt! BÄST even. Ty 2 timmar på en portabel fest. =D
Photobucket - Video and Image Hosting

I helgen gick Hillaz in i studio och spelade in 5 låtar. Alla grunder på lördagen och sen sång och gitarrpålägg på söndagen. Vi var hur effektiva som helst!
Photobucket - Video and Image Hosting

En sak som va skoj var att vi nästan la in e-bow på en av de punkigare låtarna, det var sjukt roligt att spela med, men varken jag eller Rickard hade gjort det förut.. och ingen av oss var tillräckligt bra för att vi skulle behålla nån av tagningarna.. men men. Kul var det i alla fall!
Photobucket - Video and Image Hosting

Busy Busy Busy...

Måndag-Onsdag denna vecka var jag på Ungdomskonferens med facket. Jag och 22 andra mellan typ... 23-35 år åkte till Tallinn. Hur kul som helst. En massa konfererande verkligen, men på ett roligt sätt. Förutom de tidiga mornarna...
Photobucket - Video and Image Hosting

Men man fick ju handla tax-free!
Photobucket - Video and Image Hosting

Och i Tallinn fanns det Gin-grogg på 1½ liters PET-flaska. Då är det svårt att inte ha roligt =D
Photobucket - Video and Image Hosting

Puh..... Nu har jag alltså 5 arbetsdagar kvar sen är det dags för semester! 3 veckor. 3, tre, trés, three.

Dagens låt: Lily Allen - LDN

Sun is in the sky oh why oh why ?
Would I wanna be anywhere else
Sun is in the sky oh why oh why ?
Would I wanna be anywhere else

When you look with your eyes
Everything seems nice
But if you look twice
you can see its all lies

_________________________________________________________

Serendipidy's Last.fm Weekly Artists Chart

6 kommentarer:

Matt sa...

Längtar tills man får höra inspelningen.

Skrubbaluttan sa...

Any day now :)

Frida sa...

Åhhh vad du e busy.

Längtar till på lördag och efter vår lunch.

Puss baby.

carmen sa...

tänk att du fick med nästan allt som hände! cudos. jag får me typ EN sak i min blog sen typ ordbajsar jag en massa annat onödigt.

SAKNAR DIG GUMS!!

Frida sa...

Vilken söt rubrik på det här inlägget.... saknar dig här på jobbet.

kramis.

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»