2 juni 2006

Unga snillen spankulerar

I dag känner jag mig existentiell. Funderar över livet och sånt. Tänk om jag skulle få cancer (eller nån annan likvärdig dödlig diagnos. Åsså skulle jag inte säga det till NÅN! Ta semester när jag skulle på cellgiftsbehandlingar kanske. Mörka allt. Sen bara plötsligt skulle jag vara död! Å ingen hade vetat nåt! Det hade vart skumt.

Tänk om jag INTE fanns!? Vem skulle bo i min lägenhet då? Skulle nån annan ha samma kompisar som jag? Skulle några ha det lättare? Skulle nåra ha det svårare?

Och.. om jag hade varit.. säg.. 175 cm lång, hade mitt liv sett annorlunda ut då? hade jag sluppit vara "Lilla Annica" och "Fia-Lotta" på jobbet? Eller är det min personlighet som får folk att bil "långa farbrorn" med mig?

Näe.. Fuck it!


Photobucket - Video and Image Hosting
I'm in the control of my game, you must respect me like The Ref
Uh-huh, you disrespect *CA-CLICK* you get the tech


dagens låt: Gissa!

3 kommentarer:

Jens sa...

Du är så jävla hardcore :)

Skrubbaluttan sa...

=D Mer än nån annan du känner grabben!

Anonym sa...

jag älskar dig!//Karroluttan