25 maj 2006

Make My Day Bitch!

I dag har jag shoppat!
Dels 2 par jättefina skor, varav de ena (vit/rosa) jag drömt om i flera veckor och suktat! Och en jättejättesöt kjol! Tror knappt jag nånsin sett nåt sötare!
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Nåt annat som hänt som e ganska spex det ä'r att från att vara kjoltjej 24-7 så har jag börjat knalla runt i jeans! De har jag inte gjort sen gymnasiet!
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

Så där ja!

Jag undrar om detta med blogg verkligen är vad jag behöver.. Måste nog skaffa mig en bilddagbok oxå :)

Här är en mysig bild från helgen som gick:
Photobucket - Video and Image Hosting

De va tider det!

Så.. ledig i dag, jobbar jour i morron, sen är det tänkt att det ska dansas i morron kväll. Hoppas det blir av för det är mäkta skoj att dansa loss. Kanske jag kan ha min nya kjol på mig då! Den e så söt!

Ok, här är en bild till från helgen:
Photobucket - Video and Image Hosting

Dagens Låt: Talib Kweli - Get By

This morning I woke up
Feelin brand new and I, I jumped up
Feelin my highs and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smoking and stop drinkin
But I been thinkin I got my reasons
Just to get by, just to get by

5 kommentarer:

Frida sa...

åhh vilka fina skor!

puss.

ps. kommer sakna att sakna sthlm också.

carmen sa...

åh, baksätet var bäst! saknar dig hela tiden, typ. det var säkert TVÅ timmar vi sågs. eller mer... O_o

Frida sa...

Vad står det på din tröja vännis?
puss.

Skrubbaluttan sa...

Det stpr "FUCK OFF GÜNTER"

=D

Frida sa...

Aha.. ok då förstår jag. Tack för hjälpen med tröjletandet. kram.