24 maj 2006

Festar för mycket? - JAG BRYR MIG INTE ALLS!!!

Potti potti kanneanna EH! EH EH AH OH EH!
Så deså. jag har varit sjuk. Hela förra veckan (förutom måndagen var jag o karro hemma o låg på puffar på köksgolvet och mådde skrutt o kollade QaF.
Så här såg jag ut:
Photobucket - Video and Image Hosting

Sen bar det iväg till Göteborg. Det var mycket mycket trevligt att komma dit. En helg med saknade vänner är liksom uppfriskande. Det dracks öl, sprit, tequilas, Iste... åts pizzor och kebabrullar och spagetthi och en massa sånt ni vet. Living Life in the Fast Lane liksom.

På lördagen var det schlager med eftersom jag inte är så intresserad så dansade jag med Carre i stället. Sen efter att Lordi vunnit gick vi ut. Man hade gjort sig fin så klart, jag hade fått till en rätt bra frisyr tyckte jag, med ett bra fjong på. Så här:
Photobucket - Video and Image Hosting

Men... Så snart vi klev ur taxin inne i stan så började det spöregna... Så resten av kvällen spenderades så här:
Photobucket - Video and Image Hosting

Well.. man kan inte vara fantastiskt vacker hela dagarna ;-)
Mera dans väntade. Tror vi dansade till typ 4 på morronen vilket innebär att det blev typ 6 timmars dansande på lördagen. Vansinne! men så jäkla roligt!

Så..... I helgen skulle vi ha spelat i Södertälje, men det är uppskjutet för att basisten bandet som arrangerar (dvs Per, kompis Per) har fastnat i en maskin på jobbet och förlorat två fingrar! O_0!! Fy faan! Stackare :(

I stället blir det... ingen aning! Första helgen sen .. kanske januari? Som jag inte har planer! Gissar att det blir utgångar av diverse olika slag. I kväll ska vi ut i alla fall. Vi har bestämt oss för att vi ska skaffa oss ett riktigt stamhak igen. Får se vart det blir =D

Dagens låt: Hanson - Mmmm Bop
Mmm bop, ba duba bop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du

Mmm bop, ba duba bop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du

3 kommentarer:

Jens sa...

OOOOOOOOOOOKEJ!

Skrubbaluttan sa...

JAAAAAADÅÅÅ!!!

Anonym sa...

du e så söt. min kära lilla ponny, du är så söt min kära lilla hEst, du säger ingenting min keera lill ANKA. men de tär dig vi gillar BEEEEEEEEEEST