7 mars 2007

The Blues




Jag är blå. Och med det menar jag både färgen och humöret. Var för lat för att hålla reda på tiden när jag blonderade håret i lördags så det blev gult.
Det var iofs kul en stund och man såg lite 60-tal ut men jag kände att jag ville hellre vara vit/silverblond. De va bara det att Silver backfired a bit så nu är jag lite.. blåhårig...... Det är lite coolt iofs... men jag vet inte... Jag hoppas det mattas av lite när jag tvättar det.

Jag har klippt mig och färgat håret massor med gånger och det har ofta tagit folk ett tag att säga npt, de bara stirrar och sen säger inget. Det är en ok reaktion om man själv är säker på att man vill se ut så, elelr att det var meningen och man är nöjd. Men just nu när jag inte riktigt är så glad så... funkar inte riktigt blått hår... Ja.. jag vet inte. Synd att vi inte har en spelning, för det är rock i alla fall...
En av lunchisarna sa iaf att han tyckte det var häftigt =). så nån gillar det.
I övrigt skämms jag ögonen ur mig i dag dför jag missade att gratta två stycken födelsedags barn i går. Tänkte på dem typ varannan kvart uinder hela dagen men det var liksom hela tiden nånting som kom emellan. så..


GRATTIS I EFTERSKOTT HANNA & SANNA!!!! (sjukt att de rimmade...)


................. nu medan jag skriver detta kommer jag på att jag missad att gratta en till... OMG!! Lee!!!!! Jisses! vad är det med mig!


GRATTIS I EFTERSKOTT LEE!!!
Somebody kill me.......

Tidens melodi: Unkle Bob - Swans

By my side,
You'll never be.
By my side,
You'll never be.
Cos I'm fake at the seams,
I'm lost in my dreams.
I want you to know,
That I can't let you go.
And you're never coming home again,
And you're never coming home again.

10 kommentarer:

Anonym sa...

blue dabedi!
äh, det var ju fint
DU är fin! :)

Anonym sa...

Det såg inte så blått ut. Det lät på dig tidigare som om det skulle varit så där knallblått. Men ja, det ser fint ut.

Anonym sa...

Tack tack!

Matt sa...

Bättre med blått hår än inget hår.

Anonym sa...

Kunken: beror på personen. Natalie Portman bar upp inget-hår väldigt bra -- och baserat på peruken i Closer, bättre än blått hår.

Frida sa...

Vad fint!!!!! Jag hade garanterat sett det och sagt något om jag jobbat kvar på samma jobb som du gums.

Rombat sa...

Borås gillar blått hår. Men det är kanske inte så konstigt, då vi gillar allt som har med ankor att göra.

carmen sa...

jag har också fyllt år!

(ok, kanske itne. men jag har uppdaterat min blogg, kolla in! puss)

Anonym sa...

im checking in.
alla sover och inte jag.

Anonym sa...

Det är ett stycke från the Rhyme of the ancient marien som jag brukar tänka på när jag är bluesig, det går såhär:

Day after day
Day after day
We stuck no breath, nor motion
As idle as a painted ship
Upon a painted ocean