9 juli 2009

Packa o dra!

På fredag lämnar jag Stockholm för Göteborg-Västervik-Göteborg och kommer inte hem igen på två veckor.
Det är SKITSVÅRT att packa för två veckor i Sverige.
Det kan bli kallt, det kan bli varmt.
Man kan vilja gå på krogen, man kan vilka hänga hemma.
Man kan vilja promenera o då behöver man skor man orkar gå länge i.
Puh!
De två veckorna avslutas med att Hillaz
spelar på Dungen Rox. Därmed ska gitarren ut o åka oxå. Jag kommer vara populär på tunnelbanan på fredag :-D

Det ska bli skönt att få tre veckor semester i rad! Det var några år sen o behovet av ledighet är stort. Två veckor ifrån Stockholm med min Västkustska Älskare TM. Sen en vecka i Stockholm med min älskade Karro. Jag ser fram emot alla veckor!

Tidens Melodi: Lars Winnerbäck - I Stockholm

Det stinker från en pissoar
Det är nån som har somnat där
Det är väl nån som bor där
Han som vankar runt i tunnelbanan
Han är en del av atmosfären
Det är skönt att va i smeten
Det är skönt att känna pulsen
Det är skönt att bo
i Stockholm

Inga kommentarer: