30 december 2008

Champagne Supernova

24 timmar och 20 minuter kvar av 2008.

2008... Förändringens år?

- Bytt jobb från ett som fick mig att må dåligt och gråta till ett som gör mig glad, stärker och får mig att skratta varje dag. Mer betalt får jag oxå. Jäj me!

- Bytt hårfärg häromsistens från white trash-blondin till snäll brunett. Trivs i det men inte helt säker på att jag är helt färdig med white-trash-konceptet än, en sak kan sägas och det är att än så länge har jag haft bra mycket roligare som brunett.

- Bytt transportsätt. Flamman gick i graven och jag gick från bilburen till kollektivtrafikant. Hade iofs börjat kollektiva redan i.o.m. nya jobbet, men nu är jag full fledged beroende av SL-kortet. Tycker jag klarar mig bra! Jag är duktig jag. Gnäller förvånansvärt lite över livet utan bil :D (Who begs to differ? Come on! ;) )

- Bytt mobiltelefon. Gick från K800i till K850i. Bättre kamera, större minne, i övrigt ingen större skillnad förutom att K850:n strular mer. Tycker jag. Tror jag.

- Bytt TV-serier med en ökad frekvens gentemot tidigare. Med detta menar jag att jag sett i kapp o sett slut så många serier att jag knappt minns alla... Detta får lov att bli en egen post nåndag. Om jag vågar =)

- Bytt ensamhet mot glädje. Har träffat en "någon". Status på fejan just nu är "in a relationship". Jag måste bita mig i läppen för att inte bara tokle konstant. Just nu är jag en mycket mycket glad liten anka!

24 timmar och 4 minuter kvar av 2008 nu.
13 timmar och 13 minuter tills jag får träffa Honom igen!

Tidens Melodi: Jace Everett - Bad Things

I don't know what you've done to me,
But I know this much is true:
I wanna do bad things with you.
I wanna do real bad things with you

4 kommentarer:

The Fucking Easterbunny sa...

hapy happy happy, joy, joy, joy

en glad syster är en bra syster

Fam. Ritzén Norman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fam. Ritzén Norman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fam. Ritzén Norman sa...

Jag är så glad för dig vännen!
Hoppas att jag får träffa honom snart!

Saknar dig!
puss o gott nytt år!