16 december 2008

Ankstuvning

En däckad liten anka, det är jag. Trött trött, men i kväll ser jag fram emot Supernatural med Rickard. Ska äta stuvade makaroner med köttbullar. Fasen vad gott det ska bli!

----------------
Svensk traditionell mat! Hurra! ;)

Jag gillar osvensk mat oxå alltså. Men jag har levt på indiskt, thai, indiskt, thai, indiskt, thai, pizza, thai, thai, pizza, oindiskt etc etc etc i typ en månad nu. KÄnns som om jag är gravid med en ny ras.

Jaja. Yay Tuesdag!

Tidens Melodi: Screaming Trees - Look at You
Her ghost hides
In my mind
In the night
In a way she's haunting me
I'm wanting her still
Thru rose colored skies
Or blue, blue moonlight
There's miracles on high
She's walking by

2 kommentarer:

carmen sa...

en ny ras? haha... that's... RACIST!

Muj sa...

Nänä, jag har sett att du har ätit typisk american food, mig lurar du inte!