13 februari 2008

It doesn't get any lonelier than this

Kan man dö av uttråkning? Jag vet inte... kanske... För en stund sen hade jag inte så tråkigt. Tror jag var på rätt bra humör oxå. Men så råkade jag lyssna på Lyle Lovetts Flyin' Shoes och så strulade Brain Genius/My Hangman-spelet på min mobil så att jag inte kunde spela när jag var ute och rökte och nu ser jag mig omkring efter närmaste snara :(

I bland undrar jag om jag är Mano. Light åtminstonne. Kan vända så jävla snabbt liksom.

Jaha.. Jag har packat i alla fall. Det är ju nåt. Åker till Malmö i morron för att hälsa på Carmen. Flyger ner så det går ju fort. Sen blir det tåg hem på söndag. Tror det blir TV-spel, TV, sunkhak och en eller två öl eller så. Ska bli mys.

Helgen som gick var jag nere i Götet. Åkte ner för att min barndomsvän Catrine gifte sig. Det var en undebar helg helt klart. Träffa gamla kompisar som jga inte träffar så ofta. Och de andra kompisarna där i självaste Göteborg som jag inte heller träffar tillräckligt.

Träffar jag nån tillräckligt? Jag vet inte... Karro har jobbat massor och det har varit så mycket på gång överallt hittills i år så det känns som om vi aldrig träffas ens. Kanske är det dags att bli vuxen snart oxå o skaffa sig en sån där pojkvänTM. Orka... Har funderat lite på det där med nätdejting. Men det känns lite.. jag vet inte... Skumt. Jag är dessutom övertygad om att där bara kryllar av borgare som oljar in sina muskler och tävlar i fitness och klättrar i berg hela semestrarna och vill skicka bilder på sitt kön till en för att skryta.

Jag är inte jätteintresserad av dom.. Jag tror heller inte att det är nån av dem som är intresserad av en trött 30+:are som mest av allt vill sitta hemma o följa varenda TV-serie som finns varvat med att gå på sunkhak och hänga hemma hos vänner.
Om jag skaffar en sån där... profil på en sån sida så tror jag jag ska vara brutalt ärlig o lägga ut den här som min profilbild:

Så att de vet vad de har att vänta sig.

Ja... Man kan ju undra varför man fortfarande är singel efter 5 år.... Jag är ju värsta kapet för faan! Vaddå! Bara för att det ser ut som ett bombnedslag i min lägenhet och jag inte gör nåt åt det utan bara sparkar mig fram till datorn varje dag för att sitta o uggla och bli fet, ska jag behöva leva ensam resten av mitt liv bara därför? Ska inte jag få hämta barn på dagis, VAB:a, ha bolibompasex, säga nej till myntat bolibompasex för att jag har ont i huvudet... Näe jag vet inte... jag går på parmiddagar med min allra bästa vän Karro i stället för med en kille som e kär i mig. Det är la inte så dumt med bästa kompisar. Inte dumt alls. Dessutom bryr hon sig inte om jag inte orkar städa, eller duscha.. eller borsta tänderna varje dag. Skulle man råka träffa nån så skulle man ju behöva kamma till sig.. Jisses...

Näe.. jag fortsätter ett tag till med att leka med mina vänner, träffa mitt fantastiska fadderbarn och sitta här i min smuts och vänta på nästa House, Chuck, Pushing Daisies, One Tree Hill, My Name is Earl, Greys Anatomy, CSI, Heroes, Lost........

Tidens Melodi: Steve Earle - Lonlier Than This
It doesn't get any lonelier than this
And there's no place I can go
Just the dusty corners that the shadows know
Maybe this is as good as it's gonna get
And I'll always be this way
I'll just wander this world callin' out your name
It doesn't get any lonelier than this

10 kommentarer:

Nicklas sa...

Det där var en grymt gullig bild.

Skrubbaluttan sa...

=) DU e grymt gullig du!

Fredrik Adolvsson sa...

Kamma sig är grymt överskattat, jag slutade kamma mig för länge sen.

Unknown sa...

Å babums, du är värsta kapet som sagt. Och folk som skulle dissa dig för att du inte orkar kamma dig eller städa är inte folk värda att lägga tiden på. Om det är en pojke du bestämmer dig för att du vill ha så hoppas och tror jag att du komer kunna en fantastisk sådan. Om du bestämmer dig för att det inte är det du vill ha så har du ju som sagt Karro. Och oss. Du behöver aldrig kamma dig för att vara med oss. :)

*biggest hugs EVAH!*

Unknown sa...

Ja, sen kunde jag ju uppenbarligen stava och formulera meningar som en kratta också. :) Det ska in ett "hitta" där någonstans, få se om du kan gissa var. :P

Underbar låt det där förresten. Föredrar nog HCT framför Steve med just den.

Shuto sa...

Tjena!

Din lägenhet är ju jättefin ju och du med!

The Fucking Easterbunny sa...

Städa schmäda (I CAN do it with everything). Jag säger som kalle, men mer språkligt korrekt

Rombat sa...

Soon baby...

"Dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger" sa...

Äh vi har det väl bra som vi har det?
Mys och pys med varandra. VEm behöver en kille när man e världens bästa dvärgpar?

Lite mer pengar bara så är våra liv så perfekta som de kan vara skulle jag säga =)

Anonym sa...

Håller med föregående talare! Du är västa kapet. Så när du vill får du bli min flickvän (och om du envisas kan jag väl vara din pojkvän då, jag är ju ganska manlig trots allt!). Och eftersom jag gillar att städa så bör vi vara det perfekta paret eller vad säger du? :) Karro, akta dig för här kommer en annan dvärg på ingång!
Massa Pussar /
Din framtida Pojkvän