16 december 2007

Vem kan? Ankan!



Jag o Karro snackade om att vi har dåligt med sommarkläder, speciellt kjolar. Jag har endast en som går till knäna alla andra är kortkorta och bärs endast med leggings och det är lite för varmt i Goa för att strutta runt i nylon. Vi beslutade att köpa tyg och
sy våra egna kjolar. Så i kväll gjorde jag dessa, helt själv!


Jag är så stolt och duktig! Har idéer till en rosa och en brun kjol oxå. Men första ska vi sy två st prickiga kjolar var. Hurra! 4 kjolar för 230 kr var. Det är helt ok!

Tidens Melodi: Eddie Vedder - Society
There's those thinking, more-or-less, less is more
But if less is more, how you keeping score?
Means for every point you make, your level drops
Kinda like you're starting from the top
You can't do that...

Society, you're a crazy breed
Hope you're not lonely without me...

3 kommentarer:

Shuto sa...

Skitsnygga!

Ska ni matcha varandra sådär fint som ni brukar också?

Anonym sa...

Så fiiiina! Jag vill ha en svart med spets på! Taaackar!!

Anonym sa...

Buffymyset var med min klass! :) Har fått flera av dem att se buffy!!!