10 april 2007

Dyrt


Jag kör flamman på ångorna just nu. Lätt åtgärdat. Jag vet hur man tankar bilen o får det att gå en bit till. 600 kr senare o nu är tanken full igen.
Men hur gör man när ens eget bränsle är slut? Hur tankar man sig själv? Hur får jag tag i 600 kr till o vem ska man ge dom till för att få lite bensin till mig själv? Bleh.

Tidens Melodi: Blind Melon - Life ain't so shitty



Life Ain't So Shitty
There's a lot that you can be
And ain't it a pity
But it's alright, to smile back at me
And if we both go there
We can count on problems that we might not necessarily
Come in contact with..
Hey wake up, do you know where I'm coming' from

7 kommentarer:

Matt sa...

Du behöver lite kramar. Kramar är bra bränsle. Och de kan du få gratis.

carmen sa...

jag kan hångla upp dig, det är upplivande har jag hört.

Skrubbaluttan sa...

uH... för 600 spänn????

"Dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger" sa...

*Kärlek
*God mat
*Tid för sig själv
*Vänner
*Träning

Och det ända som kostar ngt av det här är ju god mat! Perfekt va =)

Skrubbaluttan sa...

Superbt!

Unknown sa...

annica: ja, jag har MAD SKILLZ!!!

Unknown sa...

jävla martin!

(det var från carre såklart, jag orkar inte ändra)