25 oktober 2006

Crashlandning

Min & Rogers mamma fyllde år i måndags. Vi var därmed så klart hemma hos päronen och firade henne. En stund innan vi skulle åka hem satt jag på mammas pilatesboll och vinglade.

- Akta inredningen, sa Roger
- Akta så du inte har sönder nåt, sa pappa
- Tss, tänkte jag

3 sekunder senare trillar jag bav bollen bakåt och slår sönder deras balkongdörrsruta med huvudet....... PANG! KLIRR! Ooops... Glas överallt.

O_=

Hade kunnat sluta riktigt illa faktiskt.. men nu kan vi ju skratta åt det i stället. Det är roligare att skratta.

Det är dock väldigt synd om mig. Är sjukis, mår riktigt skrutt i hela kroppen, känns lite som om jag är ett löskokt ägg. Jävla förkylning. Är på jobbet dock. Har suttit här och vibrerat i två dagar. Känns nu som om jag nog kommer gå hem och däcka innan dagen är slut. Det är för jobbigt.

Vill vara frisk i helgen oxå. På fredag ska vi ut och käka och dricka öl med lunchgänget, ska bli sjukt roligt, bästa människorna på hela företaget, de gör att det bilr roligare att gå hit överhuvudtaget. =D

På lördag är det dags för Hillaz första gig sen 8 juni och då måste man ju vara i toppform! Vi spelar på Desert Rose på Landsvägen i Sundbyberg, kom förbi och lyssna vettja. Bästa idén för helgen ;)


Dagens låt: Imogen Heap - Hide and Seek

Where are we? What the hell is going on?
The dust has only just begun to fall,
Crop circles in the carpet, sinking, feeling.
Spin me round again and rub my eyes.
This can't be happening.
When busy streets a mess with people
would stop to hold their heads heavy.

1 kommentar:

Frida sa...

Men oj... var det inte läskigt??? Usch, det kunde slutat riktigt illa.

Krya på dig vännen.