17 maj 2008

I need Love

Drömde i natt att jag och mitt ex blev i hop igen. Allt var jättemysigt, vi satt i en soffa, nakna, med täcken och spelade ett jätteroligt spel på x-box och pussades hela tiden.

Undrar just om jag börjar bli lite kärlekskrank.... Mycket pekar på det helt klart....

Tidens Melodi: Steve Earle - Steves Hammer For Pete

One of these nights I`m gonna sing a different tune
All night long beneath the silvery moon
When the war is over
And the union`s strong
Won`t sing no more angry songs
One of these nights I`m gonna sing a different tune

2 kommentarer:

Frida sa...

Skickar lite kärlek här.

kram o puss.

Muj sa...

XBOX, alltså, där ser man... Inte PS3, inte WII utan XBOX. Hm.

Jag drömde inatt att jag smorde in benen i bodylotion och att det blev alldeles för mycket och väldigt kladdigt.

Puss och luv till dig min kära!

(Vid Gud så bra det är när Steve sjunger om the Union, jag blev alldeles rörd!)