22 januari 2007

Sverige Sverige Fosterland....

.... säg mig är det verkligen sant?
Är man nu här hemma i Sverige igen? Ja... Nu är det iofs väldigt vackert här i Stockholm, men snön och allt. Men jag hade gjort mycket för att få åka tillbaka några veckor till.

Vi fick iofs lite bonustid i Goa. Det var lycka.
Jag har äntligen nu tagit mig för att ladda upp bilder och jag har varit duktig liten gris och skrivit bildtexter så det blir lite som en bilddagbok om man vill veta mer. Så... Här har ni hummern!





PS. Dagens Låt: Andreas Johansson - Glorious
Fantastiskt fin bit!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, oavsett vad ni tycker om Sverige är jag skitglad över att ni är tillbaks. Ni är bäst! BÄST!!!

Anonym sa...

Fina bilder. Utom den sista, du ser alldeles förstörd ut och man kan bli orolig för mindre.

Skrubbaluttan sa...

Ja.. den blicken säger mer än 1000 ord.

Och tack eynosh. Du e bäst oxå.

Anonym sa...

Snyggingar.

Skrubbaluttan sa...

Du ja =)

Crashdummie sa...

Ååååååååh underbara bilder! Och snygg touche med kommentarer.. *fnitter*

Verkar som att ni haft kul!

sfinx sa...

Nu lämnar jag min första kommentar, är fortfarande smått förvirrad men jobbar på det. jag länkade dig till mig förresten.
Ha det så bra!

Anonym sa...

fantastiska bilder! underbara människor! strålande kommentarer!

love ya!

Frida sa...

Välkomna hem! Vad härligt ni verkar haft det. Som sagt... är avis! Goa är bäst.

puss gullet.

"Dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger" sa...

En titt om dagen gör Karro glad i magen=)