22 december 2006

Good Times


Det är snart jul. Är bakis idag för det var Julfest igår o jag jobbade idag. Men det gjorde inte så mycket. Det var en rolig fest o det kunde vara en lugn dag idag eftersom jag ligger så bra till på jobbet. Nu sitter vi ett gäng o dricker vin o öl o slappar hemma hos mig. Skönt. Eynosh har med sig gul vodka från polen så man e varm o go :-D i morron blir det poker o nygriljerad julskinka o god Ale hemma hos mamma o pappa. Mysig tradition. Sen är det julafton. Sen är det måndag. Måndag. Då åker vi till Goa! Jag o Karro, två veckor. I Indien. Sola. Bada. Vila. Festa. Det ska bli gudomligt! :-) helt underbart! Och tack vare mina fantastiska vänner så har jag råd att leva där för jag fick motsvarande typ 33 000 rupies av dem när jag fyllde 30. Galet! Helt underbart! Så. Läget är bra. Alla julklappar köpta, snart Goa, ekonomin under kontroll, bra läge på jobbet. Good Times! Ps. Hej då Eynosh!